خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/10/11 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بائوج لاهوتی تاکید کرد:

واردات بی‌رویه و تاخیر در پرداخت بهای تولید معضل اساسی چایکاران لنگرود/ عدم صرفه اقتصادی چایکاران را متمایل به ویلاسازی می‌کند

نماینده مردم لنگرود درمجلس با بیان اینکه واردات بی‌رویه و تاخیر در پرداخت بهای  تولید معضل اساسی چایکاران  لنگرود است،گفت: عدم صرفه اقتصادی چایکاران را متمایل به ویلاسازی می‌کند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره حال و روز صنعت چای در لنگرود، گفت: واردات بیش از حد چای به کشور مانعی برای فروش بهینه چای ایرانی در بازار تلقی می‌شود و این امر یکی از مشکلات اساسی چایکاران زحمتکش لنگرود است.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشاورزان در این حوزه انتخابیه زمانی که مشاهده می‌کنند، صنعت کشاورزی برای تولید کننده صرفه اقتصادی ندارد این صنعت را رها می‌کنند و  به سمت ویلا سازی حرکت می‌کنند تصریح کرد:  در  حدود 7 هزار  هکتار از 25 هزار هکتار باغات چای در کشور  متعلق به لنگرود است.



وی ادامه داد: لنگرود مقام نخست تولید چای در کشور را دارد  و از همین رو ظرفیت تامین  چای در کشور  به نحو اصولی وجود دارد  بنابراین  چرا باید تن به واردات  چای درکشور بدهیم.



عضو  کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه واردات بی‌رویه و تاخیر در پرداخت بهای تولید معظل اساسی چایکاران لنگرود است یادآورشد: عدم صرفه اقتصادی چایکاران را متمایل به ویلاسازی می‌کند./



پایان  پیام

  • کد خبر : 225625
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار